Ledig tisdag

Har varit ledig igår och idag, himla skönt!

Och igår måste jag säga att jag gjorde riktigt bra ifrån mig motionsmässigt..
Cyklade 1 mil på dagen, och sen var jag på ett medelpass på friskis på kvällen, så idag känns kroppen riktigt genomkörd, skönt!

Idag ska jag åka och storhandla på coop tror jag, och sen blir det nog en tur till Plantagen, ska försöka hitta några fina buskar som jag kan sätta i min rabatt som jag gjorde förra sommaren :)
Vi får väl se vad det blir..

Vi hade Linda och Chrille här på grillmiddag igår, väldigt mysigt och gott!
Dom skulle till Barnmorskan idag kl 9, hon har ju gått över tiden en vecka och eventuellt skulle dom sätta igång.
Så jag väntar spänt på ett besked om hur det blir.. när som helst kanske det kommer en lite bebbe :)

Nu börjar solen komma fram, lovely!
Man kanske ska sätta på en tvättmaskin och sen hänga ut tvätten, det hade jag premiär för igår. Fast såklart så glömde jag tvätten ute över natten, så den får hänga en stund till.

Jag har tänkt att jag ska försöka lära mig att blogga från mobilen, och även lägga upp bilder från mobilen.. då kanske det kan bli lite fler inlägg, och lite spontana bilder då och då.

Tack för idag, slut för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0