Solen skiner..

.. och då blir man glá!

Tänk vad vädret kan göra med humöret!
Igår var det snöblandat regn och grått, och man var låg och trött.
Idag när solen skiner är man genast på bättre humör, gladare och piggare!

Ska nog gå ut och sätta mig en stund i solen sen, så man kan behålla lite av brunskan (tack Anki för det ordet, flitigt använt här hemma) iaf i ansiktet.

Det där med bilder får ni nog vänta på till efter nästa helg, har nämligen lyckats skicka med pappa sladden till kameran hem. Men nästa helg ska vi dit, då fyller pappsen år!

Jag har blivit en riktig morgonmänniska.. Tror jag knappt har sovit längre än 8 sen innan vi åkte till Egypten. Tycker det är så skönt att gå upp tidigt, speciellt nu när det är så ljust. Man hinner med mer. Går hellre och lägger mig tidigt på kvällen.. fy så vuxet och präktigt det låter! Thats me :)

Ikväll och imorgon på dagen är det jobb som gäller, men imorgon efter jobbet ska jag upp till Jenny och hälsa på, det ska bli roligt och myyyysigt! Vi har ju inte setts på allt för lång tid, eftersom vi båda varit ute och sett oss om i världen :)

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0