Tomorrow tomorrow

Jupps.. ska bli jäkligt skönt att komma iväg. Det går väl an soliga och fina dagar, men gråa och urriga dagar som dessa längtar man ju otroligt efter sol och värme!

Idag håller jag mest på och tvättar och packar lite.. Pappa ska komma och hämta Doris snart, kommer sakna min skrutta!

Jag har köpt en ny telefon, så nu är jag också supermodern, som alla andra ;)

Hittills älskar jag den :) Fast det är jäkligt svårt att skriva på den, eftersom det är pekskärm, men det är nog en vanesak! Jag sitter och pillar på den hela tiden, finns ju så mycket finesser så det är inte klokt.. kommer ta en evighet att lära sig.
Jag förlängde mitt abonnemang, så jag fick köpa den för 1:-, det hade jag råd med!

Ni får ha det så bra här hemma när jag är borta.
Stor kram!

Kommentarer
Postat av: Anki

ha det så himla skönt nu!!! Njut åt mig oxå av värmen och det underbara underbara vattnet!!

2010-04-09 @ 21:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0