Datorstrul

Min dator har fått stora knäppen! :(
Den startar om sig hela tiden, innan den ens har kommit igång ordentligt.
Så nu är jag lite handikappad, använder Tomas bärbara..
Har ingen riktigt msn, kommer inte åt banken eller mailen.. värdo ju!

Kaputt!

Helgen har varit trevlig.. Jympapasset till Liveband i lördags var skojigt, och sjukt jobbigt, puh!
Sen åkte jag hem och duschade, och vi lagade god mat och drack bubbel, sen satt vi och pratade tills
vi blev alldeles trötta :)
Igår blev det en promenad i det fina vädret, och sen lite slöande i soffan framför Vinterstudion, najs!

Härligt att OS börjar snart, det blir mumma det :)

Idag och imorgon är jag ledig, hade eventuellt tänk ta en sväng till Ikea idag, för att köpa lite ljus och sånt, men jag vettetusan om jag orkar.. hehe, det snöar ju så förbenat också. Ganska skönt att hålla sig hemmavid.
Det räcker med att jag ska till Friskis ikväll, då måste jag ändå ut och köra.

Imorgon ska jag till tandläkaren, burr.. Har inte varit där på typ 2 år.. Har aldrig haft nåt emot tandis, men sen jag var tvungen att göra den där rotfyllningen för några år sen så tycker jag inte om det. För det gjorde så sjukt jäkla ont, både under tiden och efteråt. Och ändå fick jag typ 3 sprutor i munnen.. hemska tanke!
Hoppas slippa sånt den här gången.

Nu ska jag hänga lite tvätt, se där, lite nytta gör jag ändå ;)

Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0