Ledig söndag

Det har varit otroligt skönt att vara ledig idag.. men.. just nu är jag inne i en monsterperiod när det gäller jobb. Är bara inte ledig två sammanhängande dagar på över två veckor.. Lite jobbigt. Det blir inte samma sak när man bara är ledig en dag här och en dag där, hinner inte vila ut ordentligt. Men efter nästa helg är jag ledig söndag, måndag och tisdag, det ska bli skönt. :)

Inatt har det ju snöat otroligt mycket, det räcker för länge sen!
Efter frukost var vi ute på en promenad i skogen, men det var så himla jobbigt att pulsa i snön.. fast solen sken ju så det hjälpte till lite.


Apropå mitt förra inlägg.. Jag har nu gått med i Viktväktarna :)
Har aldrig varit med där förut, men än så länge känns det riktigt bra. Har inte behövt gå hungrig i alla fall.
Vi får väl se vart det bär.. Första vägningen på fredag :)

-18 grader är det ute nu.. brr, det känns inne också. Jag sitter här framför brasan och myser, kollar lite på OS, hehe ovanligt va?! Älsklingen har gått och lagt sig, han var helt slut efter allt snöskottande idag, vi har ju rejält mycket att skotta, infarten är ju så lång. En snöslunga skulle sitta som en smäck!

Snart dax att gå och lägga sig.. måste ju orka upp och kolla på Sverige-Finland imorgon bitti.. haha jag hör hur nördigt det låter ;) Bjuder på det!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0