Lite bilder..

.. från senaste tiden i mitt liv :)


Vi åkte på kryssning, det började lungt och städat hemma hos Jenny..


sen blev dom lite mer vågade ;)


Det dracks drinkar..
Resten finns inte dokumenterat, och har alltså aldrig inträffat..


Tjejmiddag på Bondegatan






Börjar bli mycket snö nu..


Störviken


Solen lyser fint idag


Till och med Gandalf vågade sig ut en stund idag när solen värmde så skönt.


Jag har piffat upp med lite färg på bordet, hoppas våren kommer snart!


Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Lenisens is pigg

Nu har jag suttit här och njuteit och uppdaterat mig om ditt liv, det ser inte ut som att det har gått nån större nöd på dig, förutom iskallaste dagen då. =)

Ser fram emot Måndag, då får jag alla detaljer uppdaterade också, så att jag kan känna mig hel igen! ;-)))

puss!

2010-02-27 @ 09:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0