OS-Guld

Ja igår kväll tog sverige sitt andra OS-guld, skojigt! Det var riktigt spännande..

Sen skulle jag hålla mig vaken till Curlingen tänkte jag, meen jag somnade i soffan, vaknade till precis när det var slut, somnade om igen, och sen vaknade jag av Svenska Nationalsången, när Björn Ferry fick sin medalj :) Då var väl kl 4.. hehe, efter en stund somnade jag om igen.. sov till kl 6 när Tomas gick upp. Sen sov jag lite till, gick upp kl 9. Så lite seg är man allt.. men vad gör man inte för sporten ;)

Snart ska jag på ett lunchpass på F&S, så himla skönt att ha det gjort, slippa åka dit på kvällen.

I helgen var min syster och jag och hälsade på pappa och Anita, vi fick god lunch och gott fika :)
Sen åkte jag direkt upp till Jenny, där det vaknades tjejmiddag med trerätters. Det var supergott.. mumma!
Och vi hade riktigt kul! Tack tack..

Vi får väl se om jag orkar vara uppe och titta på Tre Kronors första match inatt, risken är väl ganska liten, är ju så himlans trött på kvällarna.

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0