Sotarn..

Igår var en riktigt hemsk dag, iaf till en början.
När vi gick upp vid 6-tiden så var det -28 grader ute och 13 grader uppe i köket.
Vattnet var fruset och jag hade en ispropp i kylarn på bilen...

Jag eldade och eldade.. kom till slut upp i hela 16 grader i köket, det var hemskt, gick inte att vistas där.
Och gud så handikappad man blir utan vatten..

Men det mesta löste sig till slut och nu är det ju tack och lov inte lika kallt ute "bara" -16 ;)

Imorgon kommer sotarn och ska göra nån brandskyddstillsyn, så det blir ingen sovmorgon för mig när jag är ledig inte :(

Sen blir det ett ryggpass på Friskis, har inte kunnat gå på nåt pass än den här veckan så det ska bli skönt att komma iväg :)
Med maten känns det förövrigt helt okej, håller mig till mina tilldelade Points.. hehe :)

Nu ska jag titta på Skicross och heja på svenskorna!

Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0