Hej mina vänner..

.. God fortsättning på 2010!

Mitt 2009 slutade lika dåligt som 2010 började..
Har legat halvdeckad i en envis förkylning i en vecka.
Till råga på allt har jag åkt på bihåleinflammation på det också.. typiskt.
Ska till doktorn imorgon, förhoppningsvis slipper jag antibiotika, men jag behöver nog bli sjukskriven några dagar till, finns inte en sportmössa att jag orkar jobba i det här tillståndet.

På nyårsafton orkade jag ändå med hjälp av Ipren gå på middagen hos Linda och Christoffer, det var trevligt, lugnt och skönt, och det var nog egentligen tur det för mig :)

Annars har som sagt senaste veckan tillbringats i soffan, är så trött på det.

Men jag hoppas på bättring snart!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej & tack för kommentaren =) Haha ja Kattis är inte så superuppdaterad på sin blogg :) Brukar tjata på henne ibland om det ;)



Ja jag vette-tusan var vi ska ta & resa någon stanns :) Pontus är väldigt inne på att göra något mysigt en weekend i Sverige också, så vi får se om det kanske blir det istället :) Är bara själva grejjen att få komma iväg lite själva innan Bebis tittar ut! =)

2010-01-05 @ 16:27:47
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0