Nya friska tag

Äntligen är jag helt frisk.
Och jag måste faktiskt säga att det är ganska skönt att vara tillbaka i rutinerna, men blir ju lite förslappad av att bara vara hemma.
Idag har vi haft nåt slags Team-möte på jobbet, och jag blir såå trött av att sitta still en hel dag.
Annars när man jobbar rör man ju på sig hela tiden, så det är lite skillnad.

Men jag får i alla fall en liten mjukstart, jobbar imorgon kväll, sen är jag faktiskt ledig tors-sön :) Lucky meee
På fredag ska jag försöka hitta på nåt med mina vänner från Gnesta som jag tyvärr träffar alldeles för sällan nu sen vi flyttade, det ska bli skoj! En liten tjejmiddag sitter aldrig fel :)

Nu är det dax att börja fundera på vad som ska tillagas till middag i huset idag.. puh, är så himla trött.

Ha det gott tills vi hörs igen!

Kommentarer
Postat av: Lenisen

Me like att du får vara ledig och dessutom FULLT FRISK! Inte dåligt det!

Ska bli skojs att träffas, nu har vi massvis att uppdatera!

2010-01-12 @ 18:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0