Snöoväder?

Det sägs att det ska bli snöoväder inatt och imorgon!
Det vill jag inte veta av..
Imorgon förmiddag ska jag på ett pass på F&S, äntligen ska jag komma igång igen.
På eftermiddagen ska Doris och jag åka och hälsa på Katta och Daimler.

Doris har ju varit konstig ett tag, inte velat äta och så..
Så idag när jag hämtade henne hos Eva(dagmatte), så sa hon att Doran har börjat löpa.
Det förklarar ju det märkliga beteendet, hehe, inte lätt att vara tjej ;)
Grejen var ju att vi var så säkra på att hon löpte innan jul, för då var hon också "konstig"
Men det är lite svårt att veta på henne när hon löper, för hon droppar knappt nånting. Visserligen väldigt skönt!
Och så är hon ju konstig lite då och då, alltid är det nåt, innan löp, efter löp, löp, skendräktig..

Har haft en skön kväll i soffan, glott på tv och ätit frukt :)

Men nu längtar jag efter härliga sängen.

ZzzzZz
Kram och Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lenisen

Hehehe, tycker Doran är väldigt mäsklig, känner igen mig på pricken!

2010-01-29 @ 10:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0