Weee

Då var det söndag igen, veckorna går så fort så man hinner ju knappt med!

Igår var vi hos mamma och Lasse på middag, mycket trevligt. Vilken fantastisk utsikt som har i sin nya lägenhet!
Men så bor dom på 13:e våningen också. Jag roade mig en lång stund med att bara sitta och titta ut genom fönstret :)
Fick faktiskt en present också, bara sådär!
Som jag blev jättejätteglad för, verkligen en toppen present.
Ett årskort på Friskis&Svettis, kanon!
Så nu ska jag sätta igång och röra på fläsket igen, kom ju av mig när jag blev sjuk där efter jul.
Men nu jädrar, nu är jag trött på att se ut såhär, trött på att inte vara nöjd med mig själv, trött på att inga kläder sitter bra.

Potatisen står och kokar på spisen, laxen ska snart in i ugnen :) Mums!

Och ikväll blir det faktiskt lite mys och film, chips till Tomas, och grönsaker och dip till mig!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lina

You go girl! ;-) Kram Lina

2010-01-24 @ 21:43:41
Postat av: Anonym

vilken superpresent!

=)

2010-01-25 @ 13:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0