Sushi..

Jag har nog gått och blivit beroende av sushi..
Från att ha ätit det några gånger och tyckt att det var helt okej, till att längta efter det som om det vore kladdkaka ;)
Men nu har jag ju även lärt mig att göra egen, tar ju lite tid, men rackarns så gott!

Ikväll blev det en laddning :) Tomas är ju inte överförtjust, så han åt rester från igår medans jag moffade sushi.. hehe! Som tur var är det ju hyffsat nyttigt.

Igår kväll var vi ute på en riktigt cykeltur, vi cyklade till Geneta, sen till Blombacka, Högloft, Västergård och sen förbi Scaniarinken och hem :) För er som känner till Södertälje vet ni att det blev en riktig nostalgitripp.
Jag tycker väldigt mycket om att cykla, man känner alla dofter, hinner se saker på ett annat sätt än när man åker bil..
Totalt blev det drygt 2 mil, och det kändes i rumpan mot slutet.

Imorgon är det ledig dag, mycket skönt, har varit så sjukt trött senaste dagarna.. Och Tomas känner sig lite hängig nu, så jag undrar om det är sjukdom på G. Hoppas inte, har varken tid eller lust.. Huvva!

Idag kom dom äntligen... Skattepengarna :D
Vi ska nog spara det mesta, men vi har iaf bestämt att vi ska snygga till verandan. Lägga om tak och golv, måla, kanske köpa nya möbler. Det kan nog bli riktigt mysigt där ute.

Nu ska jag slänga mig i soffan tror jag bestämt..'

Auf wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0