Vadå SMS-inlägg?

Skrev ju ett liten trudelutt igår kväll.. Varför kom inte det med?
Det kan ju inte bara stå sms-inlägg.. bah.. och nu kan jag inte ta bort det heller.

Igår efter jobbet var jag iaf på Friskis, svettigt som tusan, den där salen blir som ett växthus när solen ligger på. Så oj vad jag svettades. Tror att jag har lite vätskebrist idag, dricker nog för dåligt :/

Nu har jag två kvällar kvar, sen är det några dagars ledighet, hur skönt som helst.
Ibland är det skönt att jobba kväll, kunna sova lite längre, vaknar iofs oftast vid 8, men det är ändå längre än 5.45 :)
Få en stund för sig själv på förmiddagen.. Snart ska Doris och jag gå ut på en promenad. Sen tänkte jag faktiskt om jag skulle ta och cykla till Enhörna och köpa mig nåt till lunch och lite frukt.

Älskar min tantcykel :)

Imorgon kommer pappa med mera ved.. me like! Då blir det till att stapla i helgen!

Helgen ser för övrigt just nu ut på följande sätt, med reservation för eventuella ändringar..
På torsdag ska mamma och jag till Ikea och shoppa lite :D
Fredag ska Katta och jag ut och äta, det blir nyktert, hon skulle upp och fixa nåt på lördag morgon, då kan jag köra också, så kan jag hämta Tomas som ska med jobbet på nåt galej i Trosa skärgård tror jag det var.
Lördag ska jag till Bondegatan och hjälpa Jenny att slå in saker i plast och lite så, dom ska renovera hennes badrum, stambyte, så hon måste flytta ut över sommaren..
Så ser det ut :)

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0