Veckans resultat

- 0.6 kg :)
Det rullar på helt enkelt, blir lika förvånad varje vecka för jag tycker inte jag anstränger mig speciellt mycket.. slarvar!
Totalt är det nu 4.8kg och jag är helnöjd.. men mer ska det bli!

Igår var mamma och jag på Ikea och shoppade lite, blev lite smått och gott.. sänglampor,potatispress,lakan,glas m.m
På vägen hem köpte vi varsin sallad på gamla hedeliga Skepparns, tog med oss dom och en filt och gick ner till bryggan. Och hur mysigt var inte det då?
Middagen med Katta ikväll är inställd på grund av sjukdom, och så passande så blev Tomas fest med jobbet uppskjuten också.
Så ikväll ska vi grilla och slappa!

Imorgon ska jag ju till Jempa, vi ska grilla på Mariaberget, det låter ju inte heller supermysigt!

Äh, jag har det bra helt enkelt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0