Hallå solen

På förmiddagen var det lite soligt, men då väntade jag på att Katta skulle hämta Daimler, så jag vågade inte gå någon promenad då. Men nu när jag kan gå promenad så är det molningt, ser nästan ut som om det ska bli regn :(

Men men, det är väl bara klä på sig och gå ut och gå. Äta lite lunch först kanske :)

Är ledig idag och imorgon, himlans skönt faktiskt :)
Ikväll ska jag till F&S och svettas lite.. och efter det blir det vaccinering.. Katta sa att det gjorde jätteont, hoppas hon har fel, jag är inte överförtjust i sprutor, mer än när det gäller att ge dom ;)

Veckorna går så fort, kommer vi bara fram till lördag eftermiddag när vi ska ha ett mysigt dygn hos mamma, så har jag bara tre arbetsdagar kvar innan egypten sen.. det smakar fågel det :)
Men nu är det ju som sagt hela den här jobbveckan först.. sakta i backarna!

Ser för övrigt fram emot tacos ikväll efter träning och vaccination..

Nu blir det lunch.. soppa it is!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0