Jobbfredag

Sitter här och skriver en "liten" lista på vad Tomas ska få handla sen när jag har åkt till jobbet, skönt med hans lediga fredagar, då kan man skicka honom att handla ;)

Denna veckas vägning gick inte lika bra som förra veckan, men det var ju otroligt väntat, så som jag har svullat i både mat och dryck.. hehe.. Men jag är glad att det ändå går neråt! Allt minus är jag nöjd med :)

Imorgon ska jag iväg på lite galej, kan inte säga så mycket mer, får ta det efteråt istället..

Solen skiner så fint ute, vi ska nog strax gå ut på en promenad.
Jag färgade håret igår kväll, tror att det blev bra, har inte tittat så noga i dagsljus än..


När ska snön smälta? När ska våren komma?
Orkar inte med det här mer.. Våran väg är som en rodelbana, totalt livsfarlig!

Idag har jag lite träningsvärk efter jympan igår, det känns som om det var skitlänge sen jag var där sist, men det var ju faktiskt förra veckan. Tyvärr har jag bara kunnat gå en dag den här veckan, eftersom jag i början på veckan var på min roadtrip, och sen har jag jobbat kväll.

Tänk om man kunde ha "vanliga" arbetstider.. dagtid måndag-fredag, det vore ju helt fantastiskt.. oj oj, vilken dröm!

Nähe, promenad var det då, innan lunch och sen jobb!

Kramis

Kommentarer
Postat av: Anki

Vet du, jag tror aldrig man blir nöjd med sina arbetstider. När jag jobbade kvällar och helger, ville jag ha måndag till fredag. NU vill jag ha ett mer flexibelt jobb för då skulle jag kunna jobba lite helg och kvällar och får vara hemma längre med Olivia........

2010-03-05 @ 21:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0