Magsjuk

Den här helgen som skulle bli så bra, den var bra till en början, men sen gick det bara utför!

Efter jobbet i lördags skulle vi fira Lotta som fyllt 40 år, på berget!
Men först skulle Katta och jag ses här hos mig för ett glas vin.. Men natten mellan fredag och lördag blev Tomas magsjuk, som tur var så sov jag inte hemma eftersom jag jobbade fredag kväll och lördag dag, då sover jag oftast på jobbet. Så vi fick ändra våra planer.. Jag åkte hem och rafsade snabbt åt mig lite kläder, Katta hämtade mig och så duschade jag och gjorde mig iordning där, allt för att slippa få magsjukebakterier.
Kvällen fortlöpte, vi åt middag på Torekällberget, jag kände mig lite "bullrig" i magen.. men trodde det var inbildning!
Men ju längre kvällen gick ju knasigare blev magen.. så Katta och jag åkte hem skapligt tidigt, var väl hemma halv ett eller så.. Gick och la mig, somnade gott..
Sen vid fyra satte helvetet in.. huvvaligen! Jag hade inte klarat mig ifrån bakterierna :(

Igår var jag ledig, tur i oturen, jag slapp ju iaf sjukskriva mig.

Ikväll ska jag jobba, hoppas det går bra, känner mig fortfarande svag, det tar ju sån jäkla tid att återhämta sig!


Det är ju helt underbart väder ute, ska snart gå en lugn promenad med Linda och Doris.

Idag har min bror med familj åkt på semester till Egypten, skönt för dem, det kan de behöva!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0