Sol till slut..

Ja det verkar som om det blir lite sol idag i alla fall. Jag som var så bitter i morse för att det var skitväder på min lediga dag :)
Men nu har jag varit och tränat, ätit lunch och solen skiner, så nu är livet på topp igen.

Jag sitter här och funderar på en sak... Måste jag städa så fort jag är ledig? är det så verkligen?
Det sunkar ju ihop här hemma när man jobbar, så när man har en ledig dag kryper det ju i fingrarna, för man trivs ju trots allt bättre när man har det välstädat omkring sig.
Och dessutom har vi ju två hundar nu, så det skulle behöva dammsugas varje dag, MINST! Men.. hur ska man orka?
Man vill väl vara lite ledig och göra nåt kul eller bara slappa när man är ledig från jobbet.

Hur gör ni?

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag säger som Sockan "Hur ska vi orka Palma Mallorca"....

2010-03-18 @ 10:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0