Sommartider hej hej..

Inatt var det dags att ställa om klockan, jag hade förstås totalt glömt bort det! Tyckte att det var så himla skönt när jag vaknade av mig själv halv nio, alldeles lagom! Meeen, då var ju klockan halv tio :S Förvirrande!

Om två veckor ligger jag på en strand i Egypten och lapar sol :D

Igår var vi på 5-årskalas, mycket trevligt. Och jag höll mig ganska bra i skinnet vad det gäller fika, valde bara ut några små grejer som jag ville smaka, och hoppade över tårtan..
Vägningen skedde idag, för jag glömde det i fredags.. Och vågen visade -0,1kg.. haha Man får vara nöjd med det lilla ;) Allt som inte är upp är bra! Så nu är resultatet -2.6kg Och jag hoppas jag ska hinna med några hg till innan vi åker, tänkte försöka vara lite hård nu sista veckorna. Dessutom har jag inte kunnat jympa nånting den här veckan eftersom jag bara jobbat kväll..

Påsken då?!
Blir ni förvånade om jag säger att jag jobbar?
Jobbar skärtorsdag, långfredag, påskafton och annandagpåsk.. Så på påskafton efter jobbet ska vi sticka direkt upp till mamma och Lasse i stugan och hinna med att fira lite påsk där :)

Jag förstår egentligen inte.. jag jobbar bara 84%, men jag jobbar ju tamejfan jämt känns det som. Fattar inte hur det går ihop sig.. Men det är väl antagligen för att jag har ett sånt otroligt pissigt och dåligt planerat schema, skulle gärna snart få en ändring på det. Det värsta är att då måste hela gruppen ändra sina scheman, inte alltid så poppis..

Nu ska jag väcka älsklingen, för nu vill jag äta frukost, klockan är mycket juh!
Idag ska vi gå en långpromenad med hundarna och åka och storhandla :) Vuxet!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0