Toktorsdag!

Nä inte riktigt kanske.. Jobbtorsdag skulle det kanske ha stått :)

Idag ska jag försöka städa badrummet innan jag åker och jobbar.. Försöka tänker ni, det ska väl inte vara så svårt?
Jo när vårat vatten ständigt håller på och strular som det gör så är det de! Det är som ett lotteri om man har vatten eller inte.. Så nu har vi beslutat oss för att köpa ny pump, trots att vi ska få kommunalt vatten här ute inom något/några år. Det kommer ju kosta ett X antal tusen, ingen rolig utgift, men verkar tyvärr vara nödvändig, skit också!

I helgen är jag ledig, ska bli skönt!

Imorgon blir det frissan :) Det känns som om jag vill ha kortare och kortare för varje gång ;)

På lördag hoppas jag att Lina, Magnus och Hedda kommer och hälsar på :)

Nähe, ner i skurhinken då!

Baj

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad jag önskar att vi hade kunnat komma, men vi är ju tokförkylda. Förstår inte varför det inte går över suck Men hoppas att vi kan boka in en ny kväll tillsammans snart! Det vore ju jättemysigt! Kramar

2010-03-14 @ 11:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0