Trevlig helg..

Vilken underbar helg det har varit, så skönt väder, och ledig har man varit också :) Kan det bli bättre?

I fredag var jag och klippte mig ju, blev hyffsat nöjd. Sen städade vi lite här hemma, varvat med att vara ute i solen.

I lördags var det grillpremiär här, Lina och Magnus kunde tyvärr inte komma pga sjukdom. Men jag bjöd hit Jenny lite hastigt och lustigt istället.. Det blev en mycket trevlig eftermiddag/kväll.. Med bubbelvin ute i solen och sen jättegod mat, och mera vin och massa prat. Hon är ju en av dom få jag känner som, precis som vi, inte är ett dugg intressearde av melodifestivalen :) Så vi spelade Guitar Hero och sjöng Singstar istället.. MYCKET roligare :)

Igår eftermiddag var Linda och Christoffer här och åt lite våfflor med oss, sen spelade vi ett nytt spel, TP Tjejer mot killar, det var sådär faktiskt, inte jättekul..

Vi har ju Daimler här som inneboende nu i två veckor medan Katta och Jörgen är i Thailand, det går så fint så..

Nu ska jag ta mig en dusch innan jag ska fara iväg till jobbet.

Baj

Kommentarer
Postat av: ette

gud vad sugen jag blev på grillat nu.. :) ni får bjuda över mig o mange på lite grill nån helg.. så det så ;)

2010-03-15 @ 22:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0