Dålig uppdatering

Sorry för den usla uppdateringen senaste tiden.. Har haft en hektisk vecka!

I måndags åkte ju mamma och jag upp till stugan, vi lagade mat, skrattade, shoppade, gick promenader, drack vin... Ja vi hade det helt enkelt supermysigt! :)
Vi åkte hem i onsdags förmiddag, för jag skulle på ett möte på jobbet kl 14.30.

I fredags jobbade jag 7-21.30, sen sov jag kvar på jobbet. Och igår jobbade jag 7-15. Igår när jag kom hem var jag helt slut.. huvudet dunkade. Hade inte varit ute i friska luften sen i torsdags, det blir man inte pigg av!

Igår kväll grillade vi gott, och jag gjorde en potatissallad med salladslök, borlottibönor och pesto, riktigt god!
Sen satt vi bara ute på verandan och pratade och pratade.. tills det blev för kallt. Då gick vi in istället :)
Ingen tv, ingen dator.. det är ganska skönt ibland. Det blir lätt att man sitter framför den där dumburken och bara glor!

Idag ser det ju ut att bli riktigt fint väder :)
Det blir väl lite trädgårdsarbete först, på eftermiddagen är det 2-årskalas för min guddotter. Kul att få träffa brorsbarnen, det var för länge sen nu.

Veckans viktresultat blev hör och häpna -0.3 kg, trots att jag tycker jag har slarvat hur mycket som helt. Har till och med ätit tårta på jobbet två gånger under veckan! Men jag är glad ;)

Nu blir det frukost!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0