Hurtbulle

Ja herregud vilken hurtbulle jag har varit idag.. man blir ju nästan rädd ;)
Först promenad med Doris imorse, vi var ner till bryggan också, så gumman fick premiärbada, och det var omåttligt poppis! Tyvärr hade jag glömt telefon och kamera hemma, så det finns inga bildbevis.

Sen cyklade jag in till F&S, körde ett lunchpass, cyklade hem, summan av kardemunnan blev 1.8 mil och ett jympapass, inte så illa :)
Nu har jag ätit lunch och pustat ut..

Det är ju otroligt varmt och härligt ute.. Cykelturen var faktiskt underbar, jag kände så mycket olika dofter..
.. Hav, hästbajs, tjära, blommor, grekisk kolgrill.. Vilka alla påminner mig om sommar :D

Ikväll tänkte vi grilla kycklingfilé, mumma! Till det blir det nog...hmm.. jag vet inte riktigt.. Kanske bulgur och Mangoraja :)

På fredag hoppas jag att vågen är snäll mot mig, för jag tycker att jag har skött mig ganska bra den här veckan!
Helgen bjöd inte på några frosserier eller urspårningar, utan det gick lugnt och kontrollerat till ;)


Nu ska jag ut i solen!

Kramis

Kommentarer
Postat av: Kattis

Mangoraja is the shit till grillat ;)

2010-05-20 @ 22:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0