Långhelg!

Nu har jag ett pass kvar att jobba, sen väntar min älskade långhelg! :)
Den är välbehövlig efter den här mastodontperioden med 6 pass på 7 dagar.. det har dessutom varit extra jobbigt pga personalbrist och lite andra faktorer.

Får väl börja min ledighet imorgon med att städa som vanligt, men sånt är väl livet antar jag.

Skulle behöva klippa mig också, får se om man kanske tar en tur ner på stan imorgon för en liten klippning.. Kanske rentav en cykeltur?! Om det inte är för kallt.. hehe

I helgen ska det tydligen bli regn, not really vad jag har tänkt mig, jag hade tänkt att vi skulle kunna grilla och sitta ute med ett glas gott vin.. Men det får väl bli stekpannan och ett glas gott vin inne då ;)

Och på fredag hoppas jag att Kattis och Johan kommer på besök :D Trevligt värre!

Nu ska jag försöka sno ihop nån lunch här innan jag åker till joppet.

Kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0